Acord per rescindir el contracte de la piscina

By | 2 de gener de 2019

Amb els vots a favor de l’equip de govern (Gent de Palau-Acord Municipal i Alternativa per Tothom) i els vots en contra del PDeCAT,  l’Ajuntament va acordar, en el Ple que es va celebrar el 21 de desembre de 2018, la resolució del contracte de gestió de la piscina municipal.

Aquest contracte havia de finalitzar el proper 8 de juny, però l’Ajuntament ha decidit extingir-lo abans de la data prevista, en forma de sanció, perquè s’han detectat incompliments molt greus de part del contractista.

L’Ajuntament ha valorat en 17.576,12€ les obres fetes per compte del concessionari i d’aquesta quantitat n’ha restat un import de 18.554,82€, que es corresponen a treballs de manteniment que no s’han fet i factures pendents de pagament de part del contractista.

Els 978,70€ de diferència entre les dues quantitats s’han incautat de la garantia dipositada per l’empresa gestora del servei, que ara té deu dies per presentar al·legacions a la proposta de resolució del contracte.

La mateixa sessió de Ple va servir per posar punt i final al litigi sobre el terreny on s’ha construït la depuradora municipal, una parcel·la que va ser comprada per l’Ajuntament l’any 1989, però que mai va arribar a inscriure’s en el Registre de la Propietat.

L’empresa que assegura ser la propietària del terreny havia presentat un contenciós contra l’Ajuntament i el Consorci de la Costa Brava l’any 2014 i ara, mitjançant el pagament de 5.900€, reconeix la titularitat municipal i demana al jutjat que arxivi definitivament el contenciós.

Durant la mateixa sessió de Ple, que va ser l’última de l’any passat, també es van acordar canvis que afecten els llocs de treball de l’Ajuntament: s’ha contractat interinament una persona per cobrir la baixa de l’agutzil i s’han modificat les característiques de tres llocs de treball.

L’auxiliar administrativa que feia feina al dispensari i a l’Ajuntament treballarà ara únicament a l’Ajuntament perquè l’Institut Català de la Salut ha comunicat recentment que es farà càrrec del personal del dispensari, alliberant a la corporació local d’aquest compromís.

Això comporta canvis també en la plaça de l’auxiliar administratiu amb càrrec d’agutzil, que cobria les vacances de la persona que treballava a temps parcial al dispensari. En desaparèixer la dotació de personal de l’Ajuntament per fer feines al dispensari, ja no té sentit tenir una persona per cobrir les vacances de la primera.

Per altra banda, es van aprovar també canvis a la plaça d’administrativa de l’àrea de Governació que, a partir d’ara, fruit d’una reorganització interna i de la previsible jubilació de la persona que l’ocupa, passarà a dir-se plaça d’auxiliar administratiu/va de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà.

Podeu consultar aquí amb més detall el contingut de les propostes que es van aprovar durant el Ple.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.