L’alcalde, Miquel Serra, i el primer tinent d’alcalde, Jordi Compte, es van reunir divendres amb un grup de veïns per tractar qüestions relacionades amb la seguretat al municipi.
Els representants de l’equip de govern van escoltar les preocupacions d’aquests veïns, a la vegada que van intentar traslladar un missatge de tranquil·litat.
Durant la reunió també es van debatre possibles mesures que ajudin a millorar el dia a dia de la ciutadania.
Es va parlar de la recuperació de la figura del sereno i de la instal·lació de càmeres. L’Ajuntament es va comprometre a estudiar aquestes propostes.
Els representants de l’equip de govern van aprofitar la trobada per posar sobre la taula les dades estadístiques dels Mossos d’Esquadra sobre fets delictius ocorreguts al poble.
Aquestes xifres, com podeu veure a continuació no indiquen que hi hagi hagut cap repunt de l’activitat delinqüencial en els darrers temps.
De gener a juny de 2023, es van registrar 21 delictes al municipi; durant el mateix període de 2024, se’n van registrar 36; el 2025 n’hi va haver 20 i aquest any n’hi ha hagut 19.
Els robatoris amb força a l’interior d’habitatges, vehicles, empreses i botigues tampoc mostren una tendència a l’alça en els últims anys.
De gener a juny de 2023 n’hi va haver 7; en el mateix període de 2024 n’hi va haver 9; de gener a juny de 2025 n’hi va haver 11 i aquest any n’hi ha hagut 8.
Durant el passat mes de juny només es va denunciar un delicte de danys i un robatori amb força a l’interior d’un vehicle, mentre que al juliol es van denunciar dos robatoris i dos furts.
L’Ajuntament recorda que les competències en matèria de seguretat ciutadana són dels Mossos d’Esquadra i que és indispensable denunciar qualsevol fet delictiu.
És important també contrastar qualsevol informació que pugui circular pel poble, abans de donar-la per certa, per tal de no generar una alarma social innecessària.










